jennasoklart -

klappat o klart!

Idag var jag och mamma på köpcentret för att leta efter skolavslutnings kläder och Annica var med. Jag hitatde äntligen nåt att ha på mig (bilden) och annica hittade en fin randig klänning(bilden). jag fick en sommar klänning också. Nu har jag sett på Desperate Housewievs, riktigt spännande. Nu ska jag väl nörda data lite och sen blir det väl sängen. Praoar imorrn, börjar inte förrän 11 :D Här kommer iaf bildet på kläderna,♥

Jag vet att bilden är SUDDIG o KONSTIG men det fick blii så.

linne-H&M 50:-

kjol-Kappahl 179:-

mammelucker-Gina Tricot 79:-

Denna köpte Annica till skolavslutningen...

sjuukt fin!<3

Klänningen jag fick får ni se imorrn. ByeBye Babies.♥


Så här säger alexandra :)

fin klänning du ska ha (linne,kjol och cykelbyxor):)



vart ska du praoa ? <3

2011-06-08 @ 07:23:10
URL: http://aalexandrajustnu.blogg.se/
Så här säger Jenna

tack<3

ska typ praoa på party korven xD

2011-06-13 @ 20:49:40
URL: http://jennasoklart.blogg.se/





Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback