jennasoklart -

under the coconut tree

Torsdag:
Sista dagen på praoplatsen och det var jätte roligt, tittade på student tågen som var längre en hela kungsgatan. Min klass kompis gick längst fram och var drillflicka. Men vi fick iaf en väska med 17 saker i från praoen och ett finfint diplom. Dom tyckte vi var så duktiga så att vi skulle få sommar jobba lite och följa med på marknader och sälja :D Sen var jag på Torp och lköpte present till jonna.

Fredag:
Gick i skolan till 1, tog sällskap hem med annica och hanna. Sen kom hanna så var vi med varrandra tills 5 tiden. Då började jag packa lite och drog på sova över pyjamas party hos jonna. Det var fett kul asså ♥

Lördag:
Vaknade upp klockan 8 av att dom andra tjejorna attackerade mig och kicklade mig ;3 Sen låg vi och söla lite bara. Drog ut å hoppa´studdsmatta och hade det almänt bra lixom. Sen kom mamma och vi drog till sommar stället så hjälpa jag mormor lite och fick lite cash. Jag varit ute med pappa hela kvällen och nu sitter jag här och ska väl snart göra mig iordning. Tror det blir match imorgon. Goodnight Girls,♥






Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback