jennasoklart -

coca cola cherry

Hallojsan... Har precis kommit hem från Torp och bowlingen med en massa kläder och vinst över mamma, haha. hade också köpt mig en coca cola cherry som jag precis öppnade och tänkte ''åh vad gott det ska bli'' men vad händer när jag smakar? Jag får en spyattack typ. Den smakade så sjukt äckligt så jag skulle inte äns dricka igen även om så någon kastade den efter mig. Så jag har ett litet tips till er. Köp inte den! Köp Vanilla istället. Den har dom lyckats med iallafall.

FATTA VAD GÖTT det var att hälla ut den i slasken!


Så här säger alexandra

hej!

kan du inte lägga upp bilder på vad du köpte på torp?

kram ♥

2011-11-19 @ 21:45:08
URL: http://aalexandrajustnu.blogg.se/
Så här säger felicia c

asgott ju xd

2011-11-20 @ 00:31:17
Så här säger Mats

Håller med om att vanilla är god. Cherry har jag inte testat och vågar inte efter din recension :-)

2012-04-18 @ 20:43:22
URL: http://maxzve.wordpress.com/





Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback