jennasoklart -

friendships never ends

Nu har jag kommit hem från fotbollen och varit inne en sväng på facebook. Musiken är på och jag är ensam hemma. Kan det bli bättre? Så här har min dag sett ut...
08.15 - Klockan ringer... åh nej måste vakna!
09.30 - Mormor hämtar upp mig för att dra
09.45 - Samling med fotbollen
10.00 - Träningen börjar
11.15 - Lunch, typ macka, yoghurt osv.
11.45 - Promenad...
12.15 - Träning
14.00 - Avslut, dusch och fixa sig
14.30 - Filmtajm ''Jag och prinsen''
14.45 - Blir serverad Hawaii och coca cola till filmen
16.15 - The football day is over...
Så min dag har varit jätte bra :) Hoppas att ni också haft en okej dag!
Nu ska jag bara chilla och ha det bra, hörs senare, byebey babies♥
Ps. Jag kommer säkert att uppdatera med lite små inlägg...

Så här säger Patricia♡

Låter som om du har haft en riktigt skoj dag:)

2011-11-03 @ 20:43:04
URL: http://patriciac.blogg.se/





Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback