jennasoklart -

have you ever feel the same?

Halloj... Idag började min dag med skolan och där stöpte vi ljus första lektionen. Sen segade den bara på like always. När vi slutade tog jag bussen hem och slängde i mig lite Taco Sallad. Sedan var det raka vägen till teatern och vara där i 3 timmar. Var så sjukt otaggad innan jag gick dit men det blev faktiskt riktig skoj. Vid 7 hämtade mamma mig och vi åkte hem och bakade scones. Yummie! Så kom pappa en sväng och åt lite kvälls mat med oss. Har tyvärr inte bilder från teatern men ni kan få på mina scones :D Hörs imorgon byebye babies♥


Så här säger kajsa nihlen - SKÅNES STÖRSTA BLOGG

Hejsan

Söt tjej med en fin blogg! Jag tävlar nu ut en tandblekning på min blogg

och tycker det hade varit kul om du var med !Har även en julkalender där man varje dag vinner nya saker.:) LYCKA TILL <3



Stort lycka till.Kramis

2011-11-30 @ 22:35:36
URL: http://kajsanihlen.se





Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback