jennasoklart -

Please come and see me again, I never felt more alone

Nu ska jag borsta bissarna och lite andra saker för att gå och lägga mig. Har sett på en film som heter ''Rare Export''. En grymt bra overklig action film om tomten. Det är ju självklart inte vanliga snälla tomten de amerikanska bergsprängarna hittar inne i ett av det stora bergen. Se hur de finska kompisarna har en kamp mot Tomten som ingen tror är sann. Iallafall inte från början... Jag har också sprungit runt och tagit massa närbilder som ni hittar HÄR antingen idag eller imorgon. Nu lyssnar jag på lite musik också. Känner att det var bra att lägga sig tidigt för idag var jag riktigt pigg, la mig runt 10 igår. Hörs imorgon goodnight girls♥


Så här säger HANNAH / SPOINK

sv: kul att du är med! :D Tack, va glad ajg blir! :DD



Pssssst, tänkte bara tipsa dig om att jag har en superduper kul tävling i bloggen!

Det enda du ska göra är att hitta den fulaste grimasen på mig i en videoblogg sen skicka bilden till mig. Lyckas du hitta den fulaste bilden får du välja mellan 3 grymma priser!



För mera info osv, klicka in dig på länken!

http://spoink.blogg.se/2011/november/tavling-den-som-hittade-fulaste-grimasen-ja-2.html



Sorry om du inte gillar sånt här, men bara ignorera det då ;)

2011-11-09 @ 23:29:03
URL: http://spoink.blogg.se/





Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback