jennasoklart -

Have you ever done something you can change?

Ska snart gå till bussen nu för att åka till skolan. Det är inget härligt väder ute så känner inte för att stå och vänta på bussen direkt men men. Idag är det lång dag i skolan typ till 15.45 och så har vi elevensval och sen syslöjd. Jag har träslöjd i elevensval bara för att jag suger på det. Jag kan inte äns såga rakt typ. Men iaf så blir det träslöjd och sen direkt syslöjd för mig. Shit happends. Sen ska jag på teatern iaf och jag kan väl tänka att vi snackar om hur föreställningen gick och vad vi ska hitta på för nytt. Klockan 10 ska jag till doktorn och väga och mäta mig tror jag. Sen har vi fysik läxa till idag också. Hörs senare, byebye babies♥


Så här säger Emelie

Sv: tack så mycket!! =D

2011-10-18 @ 16:55:33
URL: http://emellay.blogg.se/
Så här säger Micchie

Hej där! Du har varit med och tävlat i min tävling och äntligen så kommer resultatet! Det var varit ganska svårt att välja vem vinnaren ska vara, men nu har jag det! ;)

Klicka in på min blogg och se vem vinnaren är. Kanske är det just nu! ;)



Tack så jätte mycket för att du ha varit med. Du får gärna vara med och tävla nästa månad om du inte var vinnaren förstås...^^

2011-10-18 @ 18:16:12
URL: http://micchie.blogg.se/





Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback