jennasoklart -

The things you said was never true

Idag så fick vi gratis choklad bollar i skolan eftersom vi hade mest föräldrar på besök förra veckan. Sen så hade vi långa raster, riktigt soft dag. Idag bestämde jag mig faktiskt för att gå hem. Det blev en riktigt nice promenad eftersom det var så skönt väder ute. När jag kom hem städade jag garderoben och min andra garderob, golvet. Sedan satte jag mig bara vid datorn en stund. Efter det gick jag ut en sväng med roler bladesen. Efter det gick jag till mormor och slog in presenter till mamma eftersom hon har namnsdag idag. Bilder kommer i annat inlägg. Jag träffade Agnes, Linn och Cassandra en kortis också. Senare beställde jag, mamma och mormor pizza. Nu har jag kollat TV och klickat runt lite på datorn, byebye babies♥


Blev en riktigt solig promenad :)






Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback