jennasoklart -

if you have a wish

Lördag: Först sov jag till kanske halv elva och gjorde sedan iordning mig för att åka till hafsten och fixa det sista med villa vagnen. Sedan var jag pappa och mormor där en stund, fikade, städade och hade mysigt. När vi kom hem så softade vi lite. Jag spelade lite fotboll och sedan gick vi på en prommenad genom stan. När vi var hemma så gjorde vi dipp och lite fredags mys och såg på filmen ''Hur många lingon finns det i världen'' rätt okej, underhållade och gullig. Sen så såg vi på arn en liten stund och bara slappade.

Söndag: Först såg jag på en prinsessas dagbok 2 och sen tog jag en dusch och gjorde mig iordning för att åka till överby. Köpte skor och en ring där, bilder kommer senare. När vi kom hem la jag mig och såg på tv och sedan satte jag mig vid datorn. Nu sitter jag här och chillar, ska snart äta och sedan hem till mamma igen, hörs senare, byebye babies♥



Så här säger nathalie

oh tack så mycket, din är också jätte fin :)

2011-09-04 @ 17:02:35
URL: http://vahtera.blogg.se/





Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback