jennasoklart -

Presentation♥

Tänkte att ni skulle få en mer ordentlig presentation av mig :)
Jag heter Jennifer och är 12år gammal. Anledningen till att bloggen heter JENNAsoklart är att nästan alla kallar mig för Jenna och många som bara vet vem jag är tror att jag heter Jenna. Jag är som sagt 12 år och ska börja i 6:an på ny skola efter sommaren. Jag spelar fotboll, teater och keyboard. Jag pysslar också en del med scrap booking och bloggar^^ Jag har ganska många bästa vänner men några av dom är Lovisa, Annica och Malin. Min idol är Ulrik Munther, han ör söt och sjunger bra. Just nu har jag en kille som heter Nicke, vi har varit ihop i i ungefär 1 år och 8 månader. Här kommer ett litet ihopklipp av bilder på mig♥






Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback