jennasoklart -

somewhere over the rainbow

Lördag: I lördags vaknadejag upp hos pappa vid 10. Käkade lite god frukost med bacon osv. Under dagen byggde jag och pappa vägg spaljéer till ett ute rum på gården. Vi målade dom. Tidigare på dagen var vi också en tur på stan med roler bladesen. Jag fick prova att åka med pappa på motorcykeln fast inte så snabbt då. Jag hade cykel hjälm på mig, haha:D Senare på kvällen såg vi på en film. ''Just go with it'' med Adam Sandler och Jennifer Aniston. Sen hade vi bara lite mys och så. Pizza blevd et också :P
Söndag: Jag gick upp vid 11.30 ungefär. Vi åkte till ett motorcykel garage och hämtade pappas resväska eftersom han ska till Turkiet idag, onsdag. Då ska han köpa converse till mig och Lovisa. Kanske one piece till mig:) Jag fick prova att åka med längre och fortare på pappas motorcykel, yey. Det var fett roligt. Sen så gick vi till mc donalds och käka och drog vidare hem till mamma och lämnade mig där, haha.






Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback