jennasoklart -

friendship is forever

Har precis pluggat rå efter en heldag med Annica. Vi var på trop i ca 5 timmar tror jag och jag fick inte med mig mer hem än örhängen och en liten present till min bojfränd. Till imorgon ska  jag KUNNA liksom KOMMA IHÅG 4 sidor om Karl den tolfte, Läst ut en bok på 90 sidor, skrivit 2 nyhets artiklar, gjort en matte läxa och så det bästa är ju att jag måste ha sådan här återläsning med alla busiga barn som har kvar sittning ?! Japp. Nu ska jag gå och nana så jag orkar med skolan imorgon. Jag ska skämmas också för att jag inte la upp bilder på papperspysslet. Men det kommer imorgon der fränds. Hörs imorgon. Pusselikram~

OH MY LOL det ska stå creepy.

Så här säger JULIAOFSWEDEN ♥

-gullig blogg! allt bra med dig idag?

KRAMAR!:D

2012-01-25 @ 17:02:52
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/





Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback