jennasoklart -

It is all about you

Idag har jag bloggat jätte bra. Status till mig. Jag började iaf dagen med att duscha göra ordning mig, dra till skolan. När vi slutade kvart i 2 stannade jag kvar en timme och gjorde ett SO prov jag hade missat. Det gick ganska bra tror jag. Sedan åkte jag hem och softade lite. Käkade och drog till träningen. Sedan ducshade jag igen och drack lite smoothie. Intressant inlägg jag vet. Ännu mera status till mig. Nu kikar jag lite på TV. Ska väl snart borsta tänderna osv. Men vi hörs imorgon. Pusselikram~
Imorgon ska jag vara med Alice hos hennes mamaaaaa. Jappelijapp.

Så här säger Michaela Karlsson

fin blogg! va med på veckans blogg på min blogg! :)

2012-01-26 @ 13:32:22
URL: http://michaelakarlssons.devote.se





Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback