jennasoklart -

Summer body

Har precis sprungit ett varv på Egon efter hemma träning med situps och armhävningar. Nu väntar ett andra varv på Egon. Kommer känna mig duktig sen när jag har sprungit en mil!

 


Så här säger Lina Holgersson

Hej :) Ville bara säga hej och vilken söt människa du är :)



Tänkte tipsa lite om min blogg med. :)

Just nu är jag med som kandidat i Miss Universe och skulle verkligen bli superglad om du röstade på mej. Länk och så finns i bloggen. (Skriv gärna om du röstar) så att jag kan skriva och tacka dej sen :)



Har också frågestund i bloggen nu osv, så fråga gärna någon fråga. Tänkte svara på allt.



Kram //Lina

2012-05-17 @ 21:40:50
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/
Så här säger filippalofsved

Allt bra med dig söto? :D






Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback