jennasoklart -

bad anka

Hallo, Idag satt jag hemma vid datorn och tråkade när min moster ringde och frågade om jag ville följa med hon och noah till sommarstället. Noah är min kusin. Jag sa såklart ja och packade en liten påse med badkläder. När vi kom dit så gick vi direkt till stranden och jag badade och plaskade jätte mycket medan noah stog med vatten till knäna och frös ;3 Jag tyckte att det var jätte varmt och skönt. Sen gick vi så att han fick bada i en liten pool med små fontäner, rusch kanor och leksaker. Sen fikade vi med mormor och jag och noah gick runt och gjorde lite olika saker på campineg.  Sen så gick vi ner och badade igen och då var det samma sak. Noah stog och frös och jag plaskade ochöll på. När jag kom hem var jag med Annica och vi lekte detektiver och hoppade lite^^ Nu har hon gått hem och jag ser på ''Lotta på Liseberg''. Nu ska pappa snart komam en sväng och sen får vi väl se. Imorgon flyttar jag ut till sommar stället så då kan jag inet blogga på ungefär 2 dagar för kommer hem en sväng på Torsdag. Ha det bra, byebye babies!♥






Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback