jennasoklart -

Blixtar o dunder-Magiska under

Ciao. Idag skulle jag och några kompisar cykla iväg och bada men jag bestämmde mig för att stanna hemam och tur´var väl det för det bleev inget bad för dom. är dom kom dit åska det och blixtra så mycket så att alla på badstället drog hem och dom fick ta skydd i en kiosk. Senare åkte kioskgubben hem ;3 Så dom fick gå in på några toaletter. Det hade åskat så mycket så att väggarna skakade och blixtarna hade varit nästan precis framför dom. Lyckat? Tillslut lyckades dom komma hem och då åt vi lite och hade picnik på kusinernas altan. När Natasha åkte på träning så gick jag in med Hampus o Sebbe så spela vi TV-spel. Nu ska jag nog gå och lägga mig snart, ha det bäst, godnatt!♥







Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback