jennasoklart -

mycket att berätta

Sorry att jag inte har kunnat blogag nu under ledigheten men har VERKLIGEN inte haft tid. På torsdagen var jag på stan med lovisa och sen hade jag kalas. På fredagen åkte mamma till Stockholm och jag var med min kusin hela dagen och sov över hos mormor utan internet. Igår var jag på sommar stället nästan HELA dagen ocg vi åkte ut till en ö med trampbåt och badade och så. När jag kom hem var jag med 2 kompisar. Vi var med varrandra till 23.00 då duschade jag och sen kom mamma hem och då hoppa jag i sängs. Så jag har inte haft tid och det har vart jätte tråkigt att inte kunna blogga. Men jag vill säga tack för att jag har haft så många läsare ändå och hoppas att ni inte tror att jag tog paus el nåt. Men nu tänkte jag iaf visa lite grejor jag fick på kalaset.
Jag fick också ett par grå/beiga jeanstights och en linne tunika som jag inet har bild på♥
Nu ska jag åka till sommar stället igen, hörs senare!
ByeBye Babies.






Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback