jennasoklart -

Svar på tal!

Jag har fått en massa kommnetarer om att ag har fin blogg osv. vilket är jätte smickrande. Ibland lämnar avsändaren ingen e-post eller blogg adress så då får jag tacka så här istället...♥
Hejsan c:
Vad roligt att du tycker det, sånt är verkligen kul att  höra♥
Jag hade väldigt gärna besökt din blogg och lämnat en komentar
men det blir lite svårt eftersom du antagligen glömde länka till
den :) Men sånt händer ibland... Kram!
Hej Esmeralda! Orsaken till att jag inte svarar i en kommentar på din
blogg är att jag inte orkar skriva långa kommentarer och att månag fler
undrar detta. Jag tycker att en blogg ska vara personlig och uppdateras
ofta. Din blogg är jätte fin! Jag har inga exakta tips på hur man förbättrar
en blogg men den ska vara personlig som sagt. Jag tillexempel skulle
aldrig klara att ha en helt vit/svart blogg eftersom jag är en glad och
kreativ person som älskar färger. Jag men såklart inte att de personer
som har svarta/vita inte är kreativa, men ni förstår. Jah följer jätte gärna
era bloggar via bloglovin och blogkeen mot att ni följer min. Så när ni har
lagt till mig är det bara att slänga iväg en kommentar så gör jag detsamma.
Ha det bra du också och alla andra bloggläsare!♥

Så här säger Madeliene

- ja det hoppas jag med, du är fin!

2011-11-04 @ 19:07:47
URL: http://engalenbrunett.blogg.se/
Så här säger Sophie

SV: jag kan länka din blogg i ett inlägg men kan ej i bloglovin har det ej!!

2011-11-04 @ 19:10:46
URL: http://sophiebernvik.blogg.se/
Så här säger josephine

kul att det går bra för dig! :)

2011-11-04 @ 23:45:21
URL: http://nathaliesvanberg.blogg.se/





Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback