jennasoklart -

lost in my thoughts

Hello, jag gick inte på vilse på orienteringen, jippie! Jag orienterade med Lovisa och Annica och vi fick en tid på 29 min. Det var  bra tyckte våran gympa lärare så jag blev nöjd. När klockan var 12.10 slutade vi eftersom vi var klara då. Jag och lovisa blev hämtade av hennes mamma för att käka på mc donalds. Sen satt vi och snacka lite innan bussen till ljungskile gick för Lovisa skulle rida. Då drog jag vidare till min buss och åkte hem. Sen har jag gjort i ordning och grejat lite hemma. Nu sitter jag här och ska snart ut på roler blades hade jag tänkt. Men det blir nog inte så länge eftersom att jag redan har tränat idag + ska till pappa, hörs senare. byebye babies♥







Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback