jennasoklart -

diggar shaggy

Har ju bild bloggat ett tag nu för att komma igång men nu komemr jag nog skriva lite mer som förut också. Hoppas jag kan få upp min läsar statistik igen.

Idag har jag tagit ut mina 3 flätor och håret blev super mega lockigt men tyvärr har jag ingen bild på det. Sedan tog jag en dusch, käkade frukost och nu sitter jag här. Idag är det lång dag i skolan plus att det är nationella prov i engelska. Det är skrivande delen så det känns som att jag kommer misslyckas totalt, haha. Direkt efter skolan tar jag cykeln hem och går till ett dagis jag bor granne med och frågar om prao plats där. Får väl se hur det går men hoppas att det går vägen. Tror att Alice följer med mig hem men är inte säker. Får se vad som händer. Vet inte mycket mer än att jag ska åka till pappa senare på kvällen. Hörs senare ByeBye Babies♥

Så här säger ANNNNA

ÄLSKAR HUR HÅRET BLIR EFTER MAN HAFT FLÄTOR! ♥

2012-05-10 @ 21:46:28
URL: http://www.nattstad.se/zebran
Så här säger Mats

"Hoppas jag kan få upp min läsar statistik igen. "



Tjaa, du har ju fått en läsare till i alla fall :-)

Kul fotocollage förresten.



"Idag är det lång dag i skolan plus att det är nationella prov i engelska. Det är skrivande delen så det känns som att jag kommer misslyckas totalt, haha."



Usch vad hemskt! Om inte dom engelsktalande var så lata så skulle dom lära sig svenska och du skulle slippa detta hemska prov. Hoppas verkligen att det går bra för dig på provet!

2012-05-10 @ 23:45:45
URL: http://maxzve.wordpress.com/





Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback