jennasoklart -

flower feed

Idag har min dag bestått ut av att gå upp, photoshoppa ihop ett morsdag kort till mammis, göra mig ordning, packa väskorna och dra till Hafsten. När vi kom ut dit var mormor redan där och mamma kom efter en stund. Vi fikade, åt glass och jag badade för fullt. Det var verkligen skönt i vattnet, tro det eller ej! Sedan chillade jag lite för att ta ett sista dopp, hoppa på den gigantiska hopp kudden och dra mig mot Torp. På torp handlade vi käk och lite annat vardagligt. När jag säger vi menar jag alltså jag och pappa. När vi kom hem åt vi och chillade. Sedan var vi ute och fotade lite i kvälls solen. Men big brother följare som jag är gick jag in 9 för att sätta på TV:n och fick pappa att se på BigBrother med mig (bra där pappa, ett tjej poäng)! Poppade lite popcorn och nu hamnade jag här. SKa alldeles snart ha en dejt med min kudde och mitt täcke. Bjuder på 3 bilder jag tog förut. Hörs imorgon byebye babies♥

Inte världsbäst men alltid kul med bilder =)






Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback