jennasoklart -

Något jag älskar...

Något jag älskar och alltid kommer att göra är musik. Musik är seriöst som en bästa kompis. Man lyssnar på den när man är ledsen, man lyssnar på den när man är glad, man lyssnar på den när man chillar och man lyssnar på den när man tränar. Jag skulle inte kunna leva utan musik. Det skulle vara så tomt, tyst och tråkigt utan alla toner och olika röster. Tänk er en dag utan musik? Tänk er ett liv utan musik! Det skulle jag aldrig klara av. Eftersom jag älskar musik så stark vill jag jätte ofta lägga ut musik tips men tänker att ni kanske tycker det skulle bli för mycket. Så därför tänker jag börja med dagens låt. Kommer varje dag länka en låt, skriva vad den heter, vem som gör den, varför jag gillar den och vad jag tycker om den. Det kommer att bli väldigt blandat eftersom jag tycker om i stotsätt all musik. Men 3 favorit stilar är PunkRock (mest 80tals punk), HipHop och Reggae♥






Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback