jennasoklart -

Tjäna pengar med bloggerfy

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni?

Jag använder själv bloggerfy, har precis börjat så än så länge har jag inte tjänat några pengar men det hoppas jag på att göra i framtiden. Det är mycket enkelt men om ni har frågor är det bara att slänga iväg en kommentar. Klicka på bilden för att komma till bloggerfy's hemsida! Börja tjäna pengar redan denna veckan♥


Så här säger Mats

Jag tror att du har rätt stuk på bloggen för att åtminstone i framtiden tjäna pengar på det. Du har ju många bilder och bjuder mycket på dig själv, just den öppenheten tror jag är nödvändig för att dra till sig folk, även irl. Något som jag tror på är att ha uppföljande tema. Typ om du skriver om jobbiga prov, tråkiga lektioner eller kanske något som varit kul som en lunch eller fika med en kul person och det sedan följs upp med ett inlägg till efter ett tag om hur det var. Man skapar då en typ av följetong och det brukar innebära att folk återvänder för att se hur något slutar. Till och med om det bara är att du överlevt en tråkig dubbellektion med en lärare som är så trisst att klockorna stannar.



Jag tror att du har potential och du ger ett intryck av att vara en kul person. Det är liksom en bra start.

2012-05-16 @ 00:01:32
URL: http://maxzve.wordpress.com





Så här säger...
Du hälsar väl på igen?

E-post...

Blogg/hemsida...

Din tanke skrivs här:

Trackback